عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

٦_آیا خدا همان ذات اصیل می باشد؟!

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ب.ظ

اگر  از نوشته قبلی من متوجه شده باشید،من در نهایت خدایی را مطرح کردم،که توسط پیامبران معرفی شده.خدایی که در گذشته برای من هم "نهایت هستی" محسوب می شد،طبق آیینی که با آن بزرگ شده بودم(اسلام).البته تاکید کنم من برای تمام ادیان احترام قائلم چرا که تا مرحله ای از زندگیم یعنی تا موقعی که لازمش داشتم برای رشد،به من کمک کرد.اینکه هر انسانی وجودی را باور داشته باشه که "بهترین مرهم"و"بهترین راهنما"و"بهترین رشد دهنده اش"باشه،خیلی خوبه.خیلی خوبه وقتی آرامش میده،خیلی خوبه که جاودانگی می ده(به خصوص خدایی که نه تنها به جسم و روان و ذهن بلکه به روح نیز جاودانگی میده).اما آیا خدا همان نیرواناهست؟!!!از نظر من،خدا "ذات اصیل"نیست،بلکه "بی شکل ترین"تصویر از ذات اصیل هست که بشر تونسته درک کنه ."بی شکل ترین"تصویر برای بشری که دنبال موجودیت برتر خودش بود،بهترین کمک کننده محسوب می شد و برای خیلی جوامع بشری  هنوز محسوب میشه.(به مرور و به خصوص بعد از تعریف داستانم،بیشتر در این باره می نویسم)

  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی