عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

عشق اصیل ۱۵

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۰۴:۵۵ ب.ظ

این مدت بیشتر از قبل توی ذهنم بودی.مطمئنم با قلبت کمکم کردی چون  حضور بیشتری رو در قلب من داشتی.

 

 حتما می دونی،زندگی عادل نیست و خود ما هم پر از منافع گرایی و بی عادلی هستیم!

برای همین سخته بتونیم لطافت عشق رو توی دنیای بیرون و درون خودمون حفظ کنیم!

من همیشه می ترسیدم یه جایی بین زشتی های خودم و زندگی،این عشق رو گم کنم!

اما الان دیگه فکر می کنم باید شهامتش  رو پیدا کنم که توی دنیای زمختم از لطافت این عشق مراقبت کنم (چون بهش احتیاج دارم و مهم ترین عطیه زندگی منه!)

و باید کاری کنم که ذهنم،شکل جدیدی از این عشق رو به خودش بگیره!

راستی! 

این مدت زیاد نگات کردم و به حرفات گوش دادم و بعضی از کتاب ها رو خوندم و بقیه رو هم می خونم.

ممنونم که درکم کردی!

 

  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی