عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

تازه یاد گرفتم زندگی کنم

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ب.ظ

همیشه فکر می کردم که قدرت مهم ترین چیزی هست که دوست دارم به دستش بیارم(البته از راه درست).اما الان خیلی عوض شدم،قبلا هر چه جلوتر می رفتم همون قدر أندوهم بیشتر می شد.چیزهایی که از دور زیبایی داشت،نزدیک می شدم قشنگیاش رو از دست می داد.روح گریزانی داشتم،هیچ وقت نمی تونستم یک جا آروم بمونم.مبنای لذت رو حرکت می دونستم اما الان یک چیزایی عوض شده!!!فکر می کنم این چند ماه خیلی درد کشیدم،درد هایی که انگار لازم بود!!!دیگه هیچ چیز آزارم نمی ده(در این چند ماهی که گذشت هم از درون زجر می کشیدم و هم از بیرون وگذر سختی بود).من درد رو پذیرفتنم!!من ثبات رو به فرار ترجیع دادم!!و بعد از این پذیرش هست که می تونم به چشمان  آدم ها وخط های صورتشون و طرز راه رفتنشون و حتی لباس پوشیدنش عمیقا نگاه کنم و هر چی را که درونشون می گذره رو احساس کنم و از یکی شدنم باهاشون شاد بشم،شاد شاد!!!!حالا دیگه یاد گرفتم خودمم رو هم بپذیرم.گاهی فکر می کنم شعف یک بچه پنج ساله رو پیدا کردم و خرمندی یک آدم هفتاد ساله!!انگار تازه دارم زندگی می کنم(گاهی در حرکت و گاهی در سکون....).

  • Nirvana Atela

نظرات  (۴)

  • اردیبهشت ..
  • گذر زندگی آدم رو بزرگ میکنه..
    گمونم تو مسیر بزرگ شدن قرار گرفتی نیروانای عزیز..
    پاسخ:
    ممنون،با اینکه فکر می کنم کاش زودتر پیش میومد،اما الان خوشحالم.💐💐
  • اردیبهشت ..
  • یه مقدار از این بزرگ شدن هم به گذر زمان بستگی داره...باید بگذره و یه سری اتفاقات رو پشت سر بذاری تا به اینجا و امروز برسی..ولی یه مقدارشم دست خودمونه و نگاهی که به زندگی و اطرافمون داریم.یه موقع هست چشمامونو میبندیم و نمیخوایم بفهمیم زندگی داره چه درسی بهمون میده
    پاسخ:
    واقعا درسته،ترس و بی صبری و تردید خیلی اثر داره در راهمون،وقتی از اینا آزاد میشیم کم کم همه چی درست میشه و یا نه اصلا خود ما درست می شیم...
  • اردیبهشت ..
  • سلام
    من یادم رفت از حضورت تشکر کنم خانومی.ممنون از وقتی که گذاشتید.
    اجازه دارم پستهای زیبات رو دنبال کنم؟
    پاسخ:
    سلام خواهش می کنم،من هم از شما ممنونم.بله،ولی من نمی دونم دنبال کردن یعنی چی؟!ببخشید زیاد به فضای وبلاگ وارد نیستم😊
  • اردیبهشت ..
  • بهت توضیح میدم عزیزم.اصلا من برای همین اینجام:)بیان زیادی پیچیده ست.البته عادت میکنی.
    تو صفحه مدیریت وبلاگتون روی قسمت"ارتباط" کلیک کن،گزینه "وبلاگهایی که دنبال میکنم"رو بزن..یه دکمه سبز هست به اسم"دنبال کردن وبلاگ جدید" اونو بزن،یه پنجره باز میشه که میتونی آدرس وبلاگ یا وبلاگهایی رو وارد کنی که دوست داری نوشته هاشون رو دنبال کنی..
    بعد از اینکه اینکارو کردی از اون به بعد اون وبلاگهایی که شما دنبالشون میکنی اگه بروز بشن شما متوجه میشی.
    به همین سادگی..
    پاسخ:
    ممنون عزیزم،منم شما رو دنبال می کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی