عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

١٩-خالق خودمان و جهان باشیم-١-

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۵ ب.ظ

هر چه زمان جلوتر می رود،انسان ها تمایل بیشتری به کشف راز خلقت هستی پیدا می کنند.چگونه؟!کی؟!چرا؟!نظریتات زیادی وجود دارد که بعضی از آنها از  طریق بررسی با تلسکوپ ها،مطرح شده. در واقع سوالی که گرایش به سمت،کشف چگونگی خلقت این جهان را ایجاد کرده این است:ما از کجاییم و به کجا می رویم؟!سوالی که از نظر من،روزی بشریت به "بیهوده بودن" آن  پی خواهد برد.چرا سوال به این مهمی می تواند"بیهوده"باشد؟!در واقع از نظر من"کشف کردن" هم زمانی کاری بیهوده محسوب خواهد شد.چرا"کاشف بودن"هم بیهوده است؟!جهان نه"ذره"هست و نه"موج"و نه"ملودی"(ملودی:نظریه ریسمان)بلکه درک ماسازنده"ذره"و "موج"و"ملودی"است.در واقع هیچ چیز برای کشف وجود ندارد (هر آنچه که کشف می شود در همان لحظه خلق می شود)وما بیش از اینکه کاشف باشیم خالق هستیم.

  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی