عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

عشق اصیل ۹

يكشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲ ب.ظ

کم کم دارم تغییر می کنم.

اضطراب های ذهنی ام داره تبدیل به سکوت و نوعی از اعتماد به هستی،می شه.

گوشه ای از ذهن و قلبم که متعلق به این عشق بود داره بزرگ تر می شه.

من این راه رو دوباره شروع کردم برای اینکه بتونم تسلط بیشتری به زندگیم پیدا کنم و قوی تر باشم اما در راه ملاقات مجدد این عشق،فهمیدم بهترین سرنوشت برای من این خواهد بود که بگذارم این عشق بر من و زندگی ام تسلط پیدا کنه.

من تمام رنج های این عشق رو پذیرفتم (چرا که رنج برای عشق توازن میاره.)

حالا آرزوم این هست روز به روز بیشتر شبیه این عشق شوم و همه سرنوشتم رو به زندگی سپردم تا مسیر این عشق رو برای من هموارتر کنه.

 

من حتی این عشق رو در جسمم هم تجربه می کنم،گاهی حس عجیبی به قلبم و پیشونی ام می آید که می تونم لمسش  کنم.(چقدر زیباست که قلب و ذهنم همزمان از این عشق سرشار میشه.)

ایمان جدیدی که از دل  تمام تردیدهای من شکل گرفته در حال بزرگ شدنه.ایمانی که امیدوارم روزی برای من تبدیل به یقین بشه.

  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی