عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

عشق اصیل ۸

شنبه, ۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳ ب.ظ

من می نویسم چون به نوشتن از تو،نیاز دارم.

و تو هم اگر به نوشته من نیاز داشته باشی،می خونیش.

 

خواب دیدم من داشتم دفاع (علمی)می کردم و تو به جلسه دفاع من اومدی .

کفشای کهنه و کوچیکی پوشیده بودی که اونجا عوضشون کردی با کفش هایی نو که سایز مناسبی هم داشتند.

و کمی هم از غذایی که برای اون جلسه حاضر کرده بودم،خوردی.

فکر می کنم تعبیرش رو فهمیدم:من حالا در جایی قرار گرفتم که باید آزمونی رو در زندگی پس بدهم(چون می خواهم سطح بودنم رو بالا ببرم) و غذایی که تو خوردی  در اون رویا،سهمی هست که قراره از آزمون زندگی من ببری(یعنی سطح بودن تو هم بالاتر می ره)

کفش های نویی هم که پوشیدی،تصمیم های  جدیدی هستند که خودت برای بالا بردن "سطح بودنت" می گیری.

 

 

 

  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی