عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

عشق اصیل ۴

پنجشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸ ب.ظ

دلم می خواهد درباره دردهایی بنویسم که حاصل این عشقه....

می دونی؟!خیلی سخته که آدم این عشق رو به صورت عشق یک طرفه تجربه کنه...

وقتی می دونم برای تو یک غریبه هستم.

وقتی می دونم تو اصلا من رو دوست نداشتی.

وقتی می دونم به اندازه یک زندگی با تو فاصله دارم.

وقتی می دونم دارم در شهری زندگی می کنم که تو هم درش زندگی می کنی اما به اندازه یک دنیا ازت دورم.

وقتی می بینم تو نبودی و قرار نیست باشی.

وقتی حتی مطمئن نیستم تو نوشته های من رو‌ می خونی؟!

واگر هم بخونی بعدش درکم می کنی یا نه؟!

وقتی مطمئن نیستم تو هم این عشق در خودت پیدا می کنی یا نه؟!

این عشق به اندازه زیباییش و یا حتی بیشتر از اون برای من درد داشت

چون تو رو در خودم پیدا کردم اما در این دنیا گمت کردم!

چون با تو در خودم یکی شدم اما در دنیا بی تو تنها شدم!

 

 

  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی