عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

دروغ

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

از کجا شروع شدم

و در کجا پایان می یابم

نمی دانم!!!


از دل ستاره آمدم

یا ته دریا

به خاطر ندارم!!!


در مسیر عبور از رنگین کمان

هر لحظه کدامین رنگ را به خود گرفتم

فراموش کردم!!!


نمی دانم و به یادم نمی آورم

اصالتم را....



رو به آینه،هیچ تصوری از خود نمی یابم

جز ترس و تردید و حسرت 

و شوق زیستن که در آن بین

گاهی رخ می نماید


در هر هوایی خفه می شوم

جز آن هوا که بوی عشق داشت

و بر قلب من طوفان می کرد

و نیزه اشک را بر دلم می زد


در میان گفتن تمام"دوست دارم ها"

این که گفتم خودم را دوست دارم

دروغ بود،دروغ.....


 "خودم برای خودم"

خلاصه شد به دردی در سینه

و این را دوست ندارم



  • Nirvana Atela

نظرات  (۱)

عالی بود
پاسخ:
ممنون🌷🌷

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی