عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گوهر تو

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۵۲ ب.ظ
نقش آسمان را
در این جهان 
تنها 
در زمین تو دیدم
بذری از خدا را
که داشت در تو جوانه می زد
من از قبل خلقتم می نگریستم

از وقتی تو را در این جهان دیدم
حتی اگر از خاطرم هم دور می شدی
 می دانستم
بی تو این دنیا جایی برای من نداشت
بی نفسهایت،هرگز نفسی نداشتم
می دانستم
تو اگر درخت نمی شدی
وبر من سایه نمی انداختی
گل من،نروئیده 
زیر این آفتاب،می سوخت
و غنچه اش،شکوفه نمی داد 

راستی
من دلخوشم بیشتر از هر چیزی
به نفس های تو
می دانم که تو نمی دانی
(این نه از عشق هست!
نه از نیاز)
این خاصیت من است

تو اگر به این دنیا پا نمی گذاشتی
و حضوری نداشتی
یا که قبل آمدن من،می رفتی
هستی مرا خلق نمی کرد
و اگر می کرد
خودم به این جهان پا نمی گذاشتم
(این نه عشق است
 و نه نیاز!)
این سر خلقت من است!

با قلبت
کمکم کن که زنده بمانم
آخر زندگی روح و روان و جسم من 
در دست توست
(این نه عشق است
نه نیاز!)
این حقیقت من است! 

راستی 
سینه  مرا دیده ای؟!!
زیر شاهراه گلویم
پس پوست و گوشت و استخوانم
نوری از تو می تابد
با چشمانت خوب ببین!
می دانیم که می توانی 
در  تصویر تن من
این خاصیت را بیابی

من عاشقت می مانم
همیشه
در هر حال
چرا که این عشق
هویت من است

بهترین دوست من
گوهرت را دیده ام
این جواهر گران بهاء
بهترین هدیه خداست
به تو و من و به هستی

می دانم باور آنچه گفتم
برایت سخت است
برای یقین به این باور
خودت این گوهر را
(گوهری که به گوهر من جان می دهد)
در خود بیاب



  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی