عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

مرا ترک کرد

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۴۹ ب.ظ
مرا ترک کرد
با این حال 
که می دانست 
هنوز در خاک نفس می کشم

مرا ترک کرد
آخر
حریف بغض هایم نشد
و از جایگاهی که دیگر نداشت 
خسته بود!

مرا ترک کرد
بیچاره
چاره ای نداشت!
و در کار من هم
کاره ای نبود!

عقل من
مرا ترک کرد
و قبل رفتنش
غرورم را چال کرد

من نگفتم 
که برو
خودش رفت!

عقل من
فهمید که اصلا
از اول اشتباه آمده بود
چونکه
اختیارم
نه در اول و نه آخر 
دست من،نبود!

عقل من
قبل خود من،فهمید
که "یه تیکه احساسم"
"یه تیکه احساس ناب"......
و به اشتباه خودم رو 
منطقی می دانستم

راستی
عقل من این را نیز دانست!
که اگر به عرش هم برسم
باز بغض من می شکند
آخر هر چه باشم یا بشوم
جز سرشتم
دروغ زندگیم،می باشد




عقل من رفت
و من هرگز،نگفتم:تنهایم نگذار!
آخر
من به دستانی در خیالم بؤسه می زنم
و با مشام از هوای اطرافم
بوی عطری را می جویم
و سوار بر اسبی
سرکش و افسار گسیخته
راه زندگی را جلو می روم

این دیوانگی ها
صفت کدام عقل است؟!


عقل من شأن داشت
نگفتم، که بمان
تا  اینگونه و با این حالم
کوچکش نکنم!


  • Nirvana Atela

نظرات  (۱)

سلام بیا تا حرف نو بشنوی و عقلتو بالا ببری!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی