عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

آه من می شود

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۳ ب.ظ
همچو پر سبک
همچو نسیم لطیف
همچو کوهی سنگین
سینه ام را پر کرده
و استخوان،گوشت،پوستم
را می درد
و آه من می شود

این راست من 
پشت کدام دروغ پنهان خواهدشد؟!
دلم عجیب هوای "خود فریبی"کرده!

نه خیال درست و غلط دارم
نه خیال راست و دروغ
 نه خیال غم و شادی
بی خیال بی خیالم
و بی تاب!

کسی در فرش دعائم کرد
"عمرت طولانی باد"
حواست باشد این نفرین
به عرش تو نرسد!

می گویند شب آسایش است
ولی من از غروب هر خورشیدی
به جز عمرم،خوف دارم

خوف دارم
پی ناله ها چشمی ببندم
چون از هر ناله
پرده ای،می دری
و زخمی بر چشمم می زنی

عشق و عاشقی را دانستم
اما این مرید و مرادی دیگر چیست؟!
نظری به جسم و روح و روان من کن!
جان من!در توان من نیست.....

می دانی؟!
بازیگر خوبی نیستم!
بس است،این بازی را پایان ده!

نگاه من بسیار خسته است
جان من!
چشم مرا بی هیچ خوفی 
تا ابد خواب ده!
  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی