عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

دیشب به بالینم آمدی

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ
بر گلایه هایم،نیشخند می زنی!
می پرسم:آخر خنده ات از چیست؟!
می گویی: چون دستم رو شده است!

می پرسم:من چه کاره ام؟!
جان من مال تو،بیخال حال من شو!
می گویی: خودم،همه کاره ام!
ولی برای آنکه،دست مرا خواند
راه فراری نمی گذارم!

می پرسم:من چه کار کنم؟!
می گویی:هیچ،در ازل ز گلایه،دل ساختم
جایی در أبد،دل و گلایه را محو خواهم کرد!

می پرسم:چرا دل خون،دوست داری؟!
می گویی:چون از خون دل،در جهان هویدا می شوم.

می گویم:دیشب تا چشم بستم،به بالینم آمدی!
می گویی:هیبتم را دیدی و گفتی 
من تاب هیبتت را ندارم!

می گویم:آمدنت، نشانم داد که درعمق ترسهایم نفوذ داری!
می گویی:هر که خواسته اش من شدم،تنهایش نمی گذارم!

می گویم:هر چه بود از اول و وسط و آخر
کار توست ومن خودم را کنار می کشم!
می گویی:شانه ات را خالی نکن!
اولش با من بود!
وسط و آخرش رو تو  خودت
اینگونه خواستی!
  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی