عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

تو بهترین دوست منی

شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ

 دوست من

لبت،همیشه پر خنده باد

دلت،همیشه آرام باد

و روزگارت همیشه شیرین

اشک، به چشمت نیاد

مگر آن زمان که به "بودنت"می اندیشی

 

دوست من،می دانی؟

تو بهترین دوست منی!

آخر هیچ وقت

هیچ کسی

جز تو

مرا به این "اوج"نبرد!

 

دوست من

من به این دوستی،هزار بار می بالم!

و تو هم ببال!

 آخر اوج این دوستی"عروج"ماست

 

دوست من

از خدا می خواهم

که این مهر را تا ابد

در قلب ما،نگه دارد!

 

دوست من،در زندگی 

یک آرزو دارم 

تا که بعد از مرگم

قبل از نیست شدنم

هر چند در حد خیال، دست تو رو گیرم

آخر این را

برای جبران "دلتنگیم"می خواهم!

 

دوست من

این را بدان

من همیشه تو را 

خواهم دید و شنید!

 

دوست من

 دوستی ما

رازی بماند در قلبمان

چونکه این دوستی

"سر"خداست!

 

 

 

  • Nirvana Atela

نظرات  (۱)

  • اردیبهشت ..
  • زیباست خانومی
    پاسخ:
    مننون:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی