عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

درد و دل

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ق.ظ

درست هست که دنیای درونی همه آدم ها راز خودشون هست اما واقعیت این هست که ما برای دردهای درونیمون مثل دردهای بیرونیمون هم دوست داریم درد و دل کنیم به خصوص وقتی که  آدم برون گرایی هم باشیم.گاهی وقتها فقط دوست داری شنیده شی چون اینجوری آروم تر میشی و دوست داری درک شی.هیچ چیز اندازه اینکه بدونیم کسی درکمون می کنه بهمون آرامش نمی ده.گاهی نیاز داریم کسی ما رو بفهمه و بگه که می فهممت و این خودش دنیایی آرامش می ده.من اطرافم همیشه پر دوستا و آدم های خوب بوده و من کاملا یک آدم برون گرا هستم و زیاد درد و دل می کنم.اما هیچ وقت نمی تونستم از چیزی که خیلی عذابم می ده حرفی بزنم چون هم گفتنش درست نبود و هم کسی دلش نمی خواهد این حرفا رو بشنوه،من همیشه دوست داشتم این دردها و حرف هام رو به کسی بگم و بدونم کسی هست که می تونه من رو درک کنه و همین آرومم می کنه،دوست داشتم کسی باهام در این باره حرف بزنه....درسته اینا راز های من هستند ولی واقعا اذیتم می کنند...برای همین همیشه خیلی احساس تنهایی داشتم چون دوست داشتم کسی با این زبان هم باهام حرف بزنه.اینکه بدونی که در دنیا کسی هست که می تونه درکت کنه و باهات حرف بزنه خیلی خوبه.هر چقدر هم بگی ذات اصیل هست و خدا هست و استاد روحانیم هست اما باز هم دلم می خواد با یک آدم درد و دل کنی

  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی