عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

می ترسم

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۶ ب.ظ

سرگردان،در جهانی سرگردان تر از خودم/پی خودم می گردم/بند و بند وجودم را گم کرده ام/گاه می ترسم،ترسی که مرا سکون داده/می ترسم از عاقبتی که نمی دانم/می ترسم از راهی که  می روم و نمی شناسم/می ترسم از آخر دنیایی که اول من شد/می ترسم از دردی که در من لانه کرده و رشد می کند/می ترسم از آتشی که آرام ،مرا می سوزاند/می ترسم از برهوت!از سراب!/می ترسم از جنونی که دارد ذره ذره عقل من را می درد/می ترسم از زندگی که می رود و مرا با خود به ناکجا می برد/می ترسم از سخنانم که به هیچ گوشی نمی رسد و از سکوتی که در تو نمی شکند/گلایه ای نیست مرا!من از گلایه هایم هم،می ترسم/دلم می خواهد حسرتی داشته باشم که مرا پیشمانم کند!/اما از کجای زندگیم؟چه کاری؟واقعا نمی دانم!..../نمی دانم!نمی دانم چراجهانم به سکون رسیده؟!چرا مغزم،بغض کرده؟!چرا چشمانم برقی ندارد؟!/سخت است،گاهی از سخت هم،سخت تر..../نه شروع و نه پایان  خودم، را نمی دانم/تمناهایم را در دلم پنهان کردم/کاش بیدار  می شدم و می دیدم همه چیز خواب بود!/کاش ذهن و روحم، فراموش می کرد!/کاش مرا مجال فریاد بود!/کاش من خاک بودم و یا هرچه بودم غیر انسان!!!/کاش خدا یا ذات من،می دانست که من تاب نداشتم و بی خیال من می شد/کاش می شد  پنهان و دور از هر چشمی ،الان پایانی داشتم ولی افسوس ..،.

  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی