عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

رویاها و بیداری

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ق.ظ

رویاها!!! این زبان هستی که همیشه با من بوده،این بار نشانم داد،راههایی را که در تو بود برای عبور من،همانگونه در من است برای عبور تو.آری !!!تو نیز هستی شو و به این راه بیا و در رویاهایت از من عبور کن!!!.             رویاها!!!!جز به جز سرنوشتی را به من نشان دادن که اجازه ورود به آن،تنها"شهامت"است...                             رویاها!!!!راهی را نشانم دادند برای بیداری ابدیمان،با این همه من سکوت می کنم و تنها با قلبم می پذیرم!!من سکوت می کنم چون می دانم این بازی،بازیگر دیگری نیز دارد و او نیز باید این راه را بیابد.....

  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی