عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

می خواهم عشق خاصیتم باشد

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ب.ظ

می پذیرم به قلمروی خویش،هر آنچه را که از اصالتم نشانی دارد،همچو کودکیم هر چشمی را که ببینم دوست خواهم داشت و هر لبخندی را باور خواهم کرد!!!آری می خواهم عشق،بی هیچ "قضاوت"خاصیتم باشد.نقاب ها را نخواهم دید،نه از سادگیم!!!می خواهم چشمانم نظاره گر روح ها باشد.وقتی کودک بودم دنیا را زیبا می دانستم و بی هیچ پلیدی!!!!بزرگ تر شدم، با اینکه وجود داشت ولی باورش سخت بود،باور پلیدی ها!!!!بسیار از این عذاب کشیدم.اما می خواهم حال همچو کودکیم،دنیا را زیبا بدانم!!و پلیدی ها برایم فقط مانند شیشه باشد که بین من و باغی فاصله انداخته.اگر چه باغ را لمس نکنم اما می توانم،باغ را همان گونه که هست ببینم.می خواهم از این هم فراتر روم و دستانم را از این شیشه عبور دهم و باغ را لمس کنم!!!آری می خواهم به پلیدی ها نفوذ کنم!!!

  • Nirvana Atela

نظرات  (۴)

  • اردیبهشت ..
  • اونجا که نوشتی به پلیدیها نفوذ کنم رو متوجه نشدم..ولی در کل زیبا و عالی..
    پاسخ:
    ممنون عزیزم،مثل صدفی که دست رو درش کنی و مروارید را در بیاری💕🌹💐پلیدی شبیه یک مانع هست که اگر درگیرش شویم و مأیوسمون کنه و بهش نفوذ نکنیم،نمی تونیم"ذات اصیل"یا"نزدیک ترین حالت به خداوند" را لمس کنیم.
  • اردیبهشت ..
  • آهان متوجه شدم..من نفوذ رو به معنای درگیر شدن و ازش رد شدن گرفتم..
  • اردیبهشت ..
  • سلام
    نیروانا جون تو قسمت مدیریت وبلاگت،گزینه "نمایه من" رو بزن و روی مشخصات اولیه کلیک کن.اونجا یه کادر مربع میبینی،روش کلیک کن و اگه دلت خواست برای خودت یه عکس انتخاب کن.
    نمازه روزه هات قبول خانوم گل.التماس دعا
    پاسخ:
    ممنون عزیزم،برای شما هم قبول باشه.گذاشتم💐🌹😊❤️
  • اردیبهشت ..
  • گفتی الان سنت زیر 30 ساله؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی