عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

عشق تو مرا فروتن کرد

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۶ ب.ظ

یاد گرفته بودم قوی باشم اما تو باز، شکستم دادی.بالاترین "سطح وجود" را با قدرتم یافتم.روی پای خودم ایستاده بودم،روی همان یک پا!!!اما باز تو را دیدم و تعادلم بهم ریخت.سال های سال تلاش کردم که اندکی خدا را در غیر تو نیز ببینم و آنچه را که از تو یافته بودم سعی کردم"درچشم های معصوم یک کودک"و "رنج عمیق آدم"و"فلسفه"و....بیابم ،اما نشد!!!!من با تو نهایت خودم و نهایت هستی را لمس کرده بودم وچه رنج عمیقی داشتم ده سال و هر بار از این رنج گریختم،خودم را پیروز دانستم اما اکنون در جایی هستم که نمی توانم فرار کنم،دیگر "در چشم های معصوم یک کودک"و"رنج عمیق آدم ها"و در"محبت هایم"و در"جویبارها"و"رقص برگ ها"....تو رو می یابم!!!!این یافتن برایم درد دارد اما می خواهم،رنجم را تبدیل به"عطش"کنم.عطشی که فروتنم می کند.من برای یکی شدن جسمم با فراتر از روحم،هم نیاز به قدرت دارم و هم فروتنی عشق تو،تویی که برایم معما بودی!!!چون می خواستم کشفت کنم،اما حال معما نیستی و می خواهم"خلقت "کنم تا خودم نیز از نو خلق شوم.من تو را تا لحظه آخر عمرم و یا نه اصلا تا ابد از ذهن و روحم دور نمی کنم چرا که من آن خالقی هستم که"خلاقیتش" را از تو می گیرد و دیگر به دنبال دانستن دلیل این "سر"نیست چون می خواهد خودش از نو"سرها"بیافریند.با من بمان!!!با روحت و با"فراتر از روحت"و همچنین با "ذهت"،چرا که این ذات خلقت ماست.....

  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی