عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
انرژی تاریک[چیزی که فیزیکدانان می گویند٧٠٪‏جهان ما را تشکیل می دهد]واقعا برام جالب هست.چرا که شبیه چیزی بود که من بهش رسیدم؛بالاترین سطح آگاهی و یا نزدیک ترین حالت به خدا برای من،تاریک بود.اگر واقعا انرژی تاریک همان بالاترین سطح آگاهی باشه،پیام بسیار خوبی داره.انسان با عقلش که ماده هست تونسته ضد ماده رو توضیح بده اون هم نه جدا یا برتر از این جهان،بلکه درون همین جهان واین پیشرفت و"تلنگر"(بعدا توضیح می دهم)مهمی است.چیزی که در دین و عرفان مطرح می شد حالا داره در علم مطرح می شه با بیان رساتر؛هر چند هنوز راه بسیار هست ولی خود همین ارزشمند هست.من یک بار تونستم به حالت یگانگی"ماده وضد ماده"برسم و یک روزی  همه بشریت به این می رسه.از آزمایشگاه و تغییرات ژنتیکی شروع میشه و آموزش های متفاوت میشه.بعضی از ادیان درباره زنده شدن بعد از مرگ و زندگی دوباره اما متفاوت در روی همین زمین و تغییر دادن گذشته،صحبت کردن(مثلا در اسلام حکومت کردن ائمه شیعه و گرفتن انتقام أمام حسین) یاظهور حضرت مهدی یا حضرت عیسی.درسته که من دین ندارم اما واقعا مطرح شدن این وقایع جدا از اینکه پیش بیاید یا نه،را تشویق می کنم و ارزشمند می دانم .اینکه انسان هایی بتوانند تلنگر های به این مهمی را دریافت کنند که الان فیزیکدانان به عنوان وارد شدن به سیاه چاله ها و عبور از کرم چاله و سفر به گذشته مطرح می کنند و از نظر من همان"جهان یا آگاهی  ادغام یافته"است ،خیلی ارزشمند هست.اما متاسفانه ما بشریت به جای اینکه اینها را نشانه این بدانیم که چون عده ای تونستن از ذات هستی پیغامی دریافت کنند پس همه ما می توانیم دریافت کننده "پیام ذات هستی "باشیم؛شروع به "خاص"جلوه دادن و ستایش آن أفراد کردیم و این نیرو "عام"در عالم رو مخصوص یک عده"خاص"دانستیم و بیشتر به ناتوان بودن خودمان تاکید کردیم و همین شد علت بی راه رفتن برخی از دین دارها.......
  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی