عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

حدود یک وَیَا دو سال قبل،درباره ماده تاریک وانرژی تاریکی از دیدگاه فیزیک دانان مطالعه می کردم،برام جالب بود شاید تونست کمکم کنه(وقتی من از تونل ها عبور کردم در انتها،بعد از جرقه های نور نارنجی به تاریکی رسیدم،همون جایی که فهمیدم نزدیک ترین حالت به خدا[بالاترین سطح آگاهی و وجود]هست و بعد از بیدار شدن تعجب کردم چرا تاریک بود؟!!و چرا از نور به تاریکی رسیدم).الان این دیدگاه در فیزیکدانان وجود داره ،همین جهانی که ما باهاش سر و کار داریم تشکیل شده از:٧٠٪‏انرژی تاریک،٢٣٪‏ماده تاریک و تنها٧٪‏ ماده مرئی.یعنی اون چیزی که ما باهاش بیشتر سر وکار داریم :کوه ها،درختان،جسم فیزیکیمون وسیارات و ستارگان و غیره تنها ٧٪‏ این جهان رو تشکیل می دهند.٢٣٪‏ ماده تاریک است که جرم نداره اما به دلیل انحراف نور حدودا قابل بررسی بوده و٧٠٪‏انرژی تاریک (هنوز قابل بررسی نیست و بیشتر در حد فرضیه است که در حال حاضر برخی از دانشمندان رد کردنش).اولین سوالی که برای من مطرح می شه این است اگر به درستی ٧٪‏ جهان از ماده مرئی تشکیل شده. و عقل ما هم  جزو همین جهان مرئی هست،آیا می توانیم نسبت به ٩٣٪‏دیگر هستی شناخت پیدا کنیم یا نه؟!جواب این سوال هم بله هست و هم خیر،چرا که به نظر من این تقسیم بندی،کمی ایراد داره و بهتر بگوییم:جهان ١٠٠٪‏ماده مرئی،١٠٠٪‏ماده تاریک،١٠٠٪‏انرژی تاریکی هست.یعنی همان "جهان ادغام شده"و اینکه ما فکر می کنیم ٧٪‏ فقط مرئی هست به علت این می تواند باشد که ما به "جهان تفتیک شده"اعتقاد داریم نه "جهان ادغام شده".اگر یک دانه گندوم را به دست بگیریم به ظاهر و دراین سطح حواس پایین،یک دانه می بینیم ولی از نظر شیمی،فعل وانفعالات شیمیایی می بینیم و از نظر فیزیک به إلکترون و نوترون و پروتون و نظریه ریسمان  و در نهایت به "هیچ چیزی"که در این سطح آگاهی ما،این نوع از "وجود"را به خود گرفته می رسیم.پس می بینیم همه چیز به نوع دید ما بستگی داره و بهتر است به جای"جهان ادغام شده"هم"آگاهی ادغام شده" را به کار بریم.آگاهی که با تغییر آن می توان مخلوق دیگری را خلق کرد،یعنی:دانه مجموعه أتم شود. اتم إلکترون شود،الکترون در نهایت به"هیچ"برسد

  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی