عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

پویایی

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۲۹ ب.ظ

پویایی طبیعت الان برای من معادل یک واژه ای شده که اخیرا بهش اعتقاد پیدا کرده بودم،"خدای او"(نوشته٩٤ به عنوان:خدا)

و هم زیستی برای من معادل جنبه هایی از "تلنگر"شده....


راستی در نگاه انسانی که روح برایش ،برابرجسم  باشد و "خدای او" برایش معادل پویایی طبیعت و هم زیستی هم معادل "تلنگرها".... و هر چه درباره خود و اطرافش باور داشته معادل افسانه ها(الهه های باستانی......) باشد،چه انگیزه واقعی برای زیستن وجود خواهد داشت؟!!و یا درست تر؛این انسان چه انگیزه اصلی را (به جز نفع خود در اکنون...)باید برای خودش بسازد؟!!!


پاسخ این سوال برای من یک بن بست بزرگ محسوب میشه...!!چون هر انگیزه ای که من پیدا می کنم بیشتر به نفع طبیعت هست (حتی خود من...)[اگرچه مفهوم زندگی عمیق هست(برای طبیعت)ولی برای من سطحی شده و این طرز نگاه من به شدت من رو به سمت پوچی کشانده!]

  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی