عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

اختیار

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ب.ظ

فردیت یعنی اختیار....


داشتم به تیره "انسان سایان "فکر می کردم،تیره ای که فعلا نهایتش ما انساهای امروزی هستیم،تیره ای که حاصل پویایی طبیعت بوده..

تیره ای که همیشه پویا هست و در پویاییش،موجودات زیر مجموعه اش هم موثر هستند.!


 به این اعتقاد پیدا کردم که  این تیره، کم کم  گونه های انسانی برتری را از نظر ژنتیک و درک محیطی و حتی اندام بدنی،نسبت به گونه انسانی امروزی به وجود خواهد آورد( با توجه به قانون هم زیستی و انتخاب برترها و با کمک (فردیت)انسان های  امروزی...)

بعضی وقت ها به این فکر می کنم که ممکنه از این تیره انسان سایان،میلیون ها سال بعد تیره ای دیگه ای به وجود بیاد که کاملا متفاوت باشه با تیره انسان سایان🤔🤔و حتی یک اسم دیگه ای روش بزارند:تیره....؟!!!!

اینجا هست که فکر می کنم ،آن روز انسان از تخت پادشاهی که در طبیعت فکر می کرده داره(اشرف مخلوقات....)باید برای همیشه پایین بیاید و یا باید اکنون بپذیرد که به طور موقت صاحب این مقاوم هست و دیر یا زود، این سلطنت رو به موجودات دیگه ای می ده و در برابر اونها جایگاهی پیدا می کنه که اکنون شامپانزه ها در برابرش دارند!!!


[طبیعت، فردیت(اختیار) را به گونه ای در انسان ایجاد کرده تا محیط اطرافش را طوری درک کند که بتواند برای خود جایگاه ویژه ای را چه قبل تولد و چه در زندگی اکنونش و چه بعد از مرگ ، قائل شود تا اینگونه به امید جاودانگی فردیتش،از اختیارش بیشتر برای پویایی طبیعت استفاده کند...]


  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی