عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

آینه

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ
حکایت اتاق من
حکایت هزار صورت 
و یک آینه هست

چه حکایت عجیبیست
که آینه، نشانم می دهد


حکایت خفتن هزار تن،در  یک تن من!
و بیدار شدن یک تن من،از هزار تن!

کنار پنجره ام 
به شکفتن و پژمردن
گلی می نگرم
در شکفتن،یکیست
در پژمردن می شود هزار
درست مانند حکایت من...

حکایت من!
این قصه ساده!
به نیستی ام،معنا می دهد
به ابدی اتم،بی معنایی
و به ذهنم میل فرار از هر دو


  • Nirvana Atela

نظرات  (۱)

امروز قریب به 10 بار این متنو خوندم
بازم میگم عالیه
چرا همه تکراری میذارن؟  :(

پاسخ:
سلام ممنون از لطف شما،شما هم نوشته های خوبی دارید😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی