عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

تردید دوباره

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۵۱ ب.ظ

تردید

همیشه هست و یا اصلا باید باشه در هر چیزی که باورش داریم یا می خواهیم باورش کنیم.
تردید اگر نباشه انسان به راحتی کانی میشه و زمخت.....
تردید،چیزی هست که آدم رو به سرگردانی می بره ولی باعث میشه تفکر،انعطاف داشته باشه.
تردید هیچ وقت من را رها نمی کنه!!!!
گاهی وقت ها دلم می خواد اصلا فکر نکنم،گاهی وقت ها از خودم می پرسم چرا باید انقدر تردید کنم؟!
تردید برای من این بار ترس دیگه ای رو آورده بود،ترس از هذیان یا وهم؟!!با اینکه می دونستم هر چی که بر من گذشت به آسونی در تعریف "وهم"و"هذیان"نمی گنجید ولی باز می ترسیدم به این سمت برم!!!
داشتم دچار قضاوتی میشدم که من رو می ترسوند.
دلم  فرار و فراموشی می خواست،چون این بار نه فقط رویاهام رو بلکه باید خودم رو هم قضاوت می کردم و این کار سختی بود.
اولش به پاک کردن دوباره ذهنم، فکرکردم اما ذهنم پاسخی رو داد که تونست تردید دوباره من رو خاموش کنه.
  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی