عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

مکر

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۷ ب.ظ

گفتم:تو خدایی؟!

گفت:نه!

گفتم:تو کیستی؟!

گفت:من شاعری بودم

که چون اراده می کردم

بی هیچ نگاه و سخنی

در قلب رهگذری که از کنارم می گذشت

محبتی می شدم

و او از آن محبت

به عالم و آدم 

به حد خدا عشق می ورزید

اما نمی دانست که این محبت کار من هست!


گفتم:تو خدایی؟!

گفت:نه!

گفتم:تو کیستی؟!

گفت:من زنی بودم

که چون اراده می کردم

به قلب پیامبری وحی می شدم

و عالم را از حال او،دگرگون می کردم

اما هیچ کس نمی دانست این کار من هست!


گفتم:شما کیستید؟!

گفتند:ما همانیم 

که به قلب تو گلایه آوردیم

و حال می بریمش

ما همانیم

که میل به نیستی را در تو ایجاد کردیم

و حال به هستی می کشیمش


گفتم:شما کجا هستید؟!

گفتند: ما در دروغ زندگی، هستیم

و با یک اراده

در هر کجا که بخواهیم،راستش می کنیم!


گفتم:چه وقت می آیید؟!

گفتند:در شب  چو حال،به رویا بیابیم

و در روز در خاطر می مانیم


گفتم:چرا شما پنهانید؟!

گفتند:ما در خفا

از دل کفر ناب،

ایمان ناب پدید می آوریم

و گر آشکار شویم

از دل ایمان غیر ناب

کفر غیر ناب را آشکار می کنیم



گفتم:این عجیب است که...

گفتند:هیس!هیس!

خندیدم و گفتم:هان.....



  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی