عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

نام و نشان مرا ببر

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ق.ظ
گفتند خوش به حال آنکه
نام و نشانش ماندگار می کنی 
اما تو 
حال مرا خوش نکن
نام و نشانم را ببر!

گویم :هر چه دارم مال تو
می گویی:دعایم رو أجابت می کنی!
.
.
.
منت نگذار!
آخر  این خواست من نیست 
"نیاز" خود توست!

دل خوش داشتم
فکر داشتم
خیال داشتم
نمی دانستم!
که تو آن دلبری که همه را می بری

من اینجا جا ماندم!
پس بگو 
کی مرا ز من می بری؟!!

می گویی:صبر کن!
(خنده ام می گیرد)
تو تنم را آتش می زنی
و "آه"من را نمی شنوی!

دیگر هیچ برام مهم نیست!
چه بدانم !چه ندانم!
چه بمانم!چه نمانم!
چه شوم یا نشوم!

می گویم :من تسلیم توام
تو نگو،آفرین!
آخر
بی اختیارم
و جز این راهی ندارم!

هر شب
دست روی سینه ام می گذارم
فریاد خاموش می کشم
و غرق اشکش می کنم
می گویی:این همه از یاد من است
می گویم:یاد تو،نه!
از خنجری است که به قلبم می زنی!




  • Nirvana Atela

نظرات  (۱)

  • رادیو عاشقی
  • عااالى
    پاسخ:
    ممنون:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی