عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

عشق اصیل

زندگی تنها زمینی است که در آن بذر عشق ما شکوفه می دهد

مشخصات بلاگ

گاهی وقت ها،اتفاقی در زندگی پیش می آید که به ظاهر زندگیمون خیلی اثر نداره اما در باطن زندگیمون خیلی موثر است.من چیزی را یافتم که مطمئنم "اصل"هست."اصلی"که هر بار گذشتم از کنارش،اما باز رو به روی من ظاهر شد (این اصل را من کم کم و به ترتیب تعریف می کنم )

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

قلب من

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۱ ق.ظ
قلب من
بی تو این دنیا برای من جایی نداشت
بی نفسهایت جان من،حیات نداشت

قلب من 
از اشکهایم راهی می سازم  
 و به ناکجا رهسپار می شوم

قلب من
به خدا گفتم این کار تو دانی 
ومن تابع تو
ولی چگونه تاب آورم؟!

قلب من
من جهان را هر روز با آب
به آتش می کشم!

قلب من
در تو،بی خود می شوم
در خود، بی تو می شوم

قلب من
چیزی هست که چون به اندیشه ام آید
از خود خجالت می کشم

قلب من
هر دعایم را با این به پایان می برم
که راهی شود،برای بودنم
جز این دعا
"خدا مراقبت باشد"





  • Nirvana Atela

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی